Super Bowl to idealna okazja do zaprezentowania zwiastunów nadchodzących filmów. W tym roku fani Marvela mogą liczyć na pierwsze spojrzenie na wyczekiwany Deadpool 3 z udziałem Ryana Reynoldsa i Hugh Jackmana. Ale to nie wszystko. Zobaczymy również trailery horroru Twisters, komedii z Randallem Parkiem i Ryanem Reynoldsem zatytułowanej IF oraz animacji Illumination i DreamWorks. Ponadto gwiazdy, w tym związana ze zwycięską drużyną Taylor Swift, będą promować najnowsze produkcje kinowe.
Zwiastuny filmów Marvela i nie tylko
Tegoroczny Super Bowl zapowiada się wyjątkowo ekscytująco dla fanów filmów, zwłaszcza tych z uniwersum Marvela. Studio Disneya, które jest właścicielem marki Marvel, prawdopodobnie wykorzysta najpopularniejsze coroczne wydarzenie sportowe w USA do zaprezentowania pierwszego zwiastuna wyczekiwanego filmu Deadpool 3 z udziałem Ryana Reynoldsa i Hugh Jackmana jako Wolverine'a.
Trzecia odsłona przygód bezczelnego Deadpoola trafi do kin w lipcu tego roku, więc pokazanie trailera podczas Super Bowl byłoby idealnym posunięciem marketingowym. Tym bardziej, że Reynolds jest mistrzem promocji i niewykluczone, że osobiście pojawi się w jakimś zwiastunie lub spocie reklamowym.
Powrót Deadpoola z przyjacielem
Fani z niecierpliwością czekają na występ Jackmana w roli Wolverine'a, który po latach ponownie pojawi się u boku Wade'a Wilsona. Panowie mają za sobą wspólną przeszłość z filmów o X-Menach, więc ich tandem zapowiada się wybuchowo. Reynolds z pewnością wykorzysta okazję, by podgrzać atmosferę przed premierą i zachęcić widzów do zakupu biletów.
Disney milczy na temat planów reklamowych na Super Bowl, ale wszystko wskazuje na to, że trailer Deadpoola 3 będzie jedną z głównych atrakcji. Być może zobaczymy także zapowiedzi innych filmów Marvela i Disneya, jak na przykład reboot serii Planet of the Apes zatytułowany Kingdom of the Planet of the Apes.
Zwiastun horroru Twisters
Oprócz Marvela, na reklamy filmowe podczas Super Bowl zdecyduje się też studio Universal. Wiadomo, że wykupiło cenny czas antenowy, aby zaprezentować trailery kilku swoich nadchodzących produkcji.
Jedną z nich będzie horror katastroficzny zatytułowany Twisters, opowiadający o grupie storm chaserów ścigających tornado. Zwiastun tego filmu na pewno wzbudzi spore zainteresowanie i przyciągnie uwagę widzów lubiących mocne wrażenia.
Inne zapowiedzi Universalu
Oprócz Twisters, Universal prawdopodobnie pokaże również trailery takich filmów jak: sensacyjny Fall Guy z Ryanem Goslingiem i Emily Blunt, animowana produkcja studia DreamWorks Kung Fu Panda 4 oraz kolejna odsłona popularnej serii Illumination Jak ukraść Księżyc.
Można więc spodziewać się intensywnego bombardowania reklamami zarówno przez Disneya, jak i Universal. To dla nich doskonała okazja, aby dotrzeć z informacją o filmach do szerokiej widowni śledzącej transmisję z Super Bowl.
Czytaj więcej: Klasyki kina 2024: Czarnoksiężnik z Krainy Oz, Okno na podwórko, Przeminęło z wiatrem, Gorączka opowieści 2024.
Komedia z Ryanem Reynoldsem
Ryan Reynolds jest prawdziwą gwiazdą tegorocznego Super Bowl, bo pojawi się nie tylko w zwiastunie Deadpoola 3, ale także innego filmu. Mowa o komedii sensacyjnej zatytułowanej IF, którą wyprodukowało studio Paramount.
Reynolds występuje w niej u boku Randalla Parka i razem tworzą zgrany, acz dość nietypowy duet. Film zapowiada się jako zwariowana jazda bez trzymanki, której zwiastun z całą pewnością wzbudzi spore zainteresowanie widzów.
Paramount na pewno postara się wykorzystać popularność i rozpoznawalność Reynolds w promocji produkcji. Aktor jest gwarancją dobrego marketingu i przyciągnięcia uwagi mediów.
Co więcej, Reynolds jest bliskim przyjacielem piosenkarki Taylor Swift, która spotyka się z zawodnikiem Kansas City Chiefs. Jej obecność na trybunach znacząco zwiększa oglądalność, więc nic dziwnego, że Paramount celuje właśnie w widownię Super Bowl.
Gwiazdy promują nowe filmy
Poza trailerami na Super Bowl możemy liczyć także na inne atrakcje filmowe. Popularni aktorzy i celebryci często biorą aktywny udział w promowaniu nowych produkcji podczas tego sportowego święta.
- Taylor Swift z pewnością pojawi się na trybunach, aby wspierać ukochanego i jednocześnie zachęcać kobiety do oglądania meczu i reklam.
- Niewykluczony jest udział samego Ryana Reynoldsa w jakimś widowiskowym spocie lub skeczu reklamowym.
- Możliwe są także występy innych gwiazd - aktorów czy piosenkarzy - biorących udział w promocji nowych filmów.
Wszystko po to, aby podgrzać atmosferę, zainteresować widzów i zachęcić do zakupu biletów do kina. Marketing filmowy podczas Super Bowl przybiera często formę prawdziwego show z udziałem największych celebrytów.
Studio filmowe | Reklamowane filmy |
Disney / Marvel | Deadpool 3 Kingdom of the Planet of the Apes |
Universal | Twisters Fall Guy Despicable Me 4 |
Paramount | IF Bob Marley: One Love |
DreamWorks | Kung Fu Panda 4 |
Powyższa tabela przedstawia listę największych wytwórni filmowych, które zdecydowały się wykupić cenny czas reklamowy podczas transmisji Super Bowl, aby zaprezentować trailery swoich nadchodzących hitów. Widać duże zróżnicowanie gatunkowe - od filmów superbohaterskich Marvela, przez horrory, komedie i animacje, po filmy akcji czy biograficzne.
Powrót Królestwa Małp
Jedną z ciekawszych produkcji, której zwiastun zobaczymy prawdopodobnie na Super Bowl będzie wznowienie popularnej serii Planet of the Apes. Film Kingdom of the Planet of the Apes to reboot franczyzy i opowieść osadzona w świecie, w którym małpy zyskały dominującą pozycję nad ludźmi.
Fani z niecierpliwością czekają na tę nową odsłonę przygód małpich bohaterów i zwiastun pokazany na Super Bowl z pewnością spotka się z entuzjastycznym przyjęciem. Może to być jedna z najmocniejszych premier tego lata.
Czemu akurat Super Bowl?
Super Bowl to wydarzenie sportowe przyciągające przed telewizory miliony Amerykanów każdego roku. Nic więc dziwnego, że wytwórnie filmowe traktują je jako idealną okazję do promocji i budowania świadomości swoich marek.
Pokazanie trailera na Super Bowl to gwarancja dotarcia do szerokiej widowni i wywołania szumu medialnego. Kosztuje to co prawda miliony dolarów, ale zysk w postaci rozpoznawalności nowych filmów jest wart tej ceny.
Podsumowanie
W artykule omówiono najciekawsze zapowiedzi filmowe, których zwiastuny zostaną prawdopodobnie pokazane w przerwach tegorocznego Super Bowl. Jako fan filmów Marvela najbardziej cieszę się na trailer wyczekiwanego Deadpoola 3 z udziałem Ryana Reynoldsa i Hugh Jackmana. Trzecia część przygód najbardziej bezczelnego superbohatera zapowiada się niezwykle ekscytująco.
Oprócz Deadpoola 3, możemy spodziewać się również trailera horroru katastroficznego Twisters, nowej odsłony serii Kung Fu Panda od DreamWorks czy rebootu popularnej serii Planet of the Apes zatytułowanego Kingdom of the Planet of the Apes. Różnorodność gatunkowa zapowiadanych filmów robi wrażenie.
Co ważne, oprócz samych zwiastunów, podczas Super Bowl zobaczymy zapewne występy gwiazd zaangażowanych w promocję nowych produkcji. Spodziewam się na przykład udziału Ryana Reynoldsa w jakimś skeczu reklamowym. Takie celebryckie zaangażowanie zawsze przyciąga uwagę widzów.
Mam nadzieję, że zaprezentowane trailery faktycznie zachęcą mnie do częstszych wizyt w kinie i obejrzenia kilku nowych filmów. Na pewno kupię bilet na Deadpoola 3 już w dniu premiery. Trzymam kciuki za Ryanem Reynoldsem i Hugh Jackmanem!