Pozycjonowanie

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Autor Grzegorz Brzeziński
Grzegorz Brzeziński08.12.20239 min.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Koszt pozycjonowania strony internetowej uwarunkowany jest przede wszystkim zakresem działań SEO oraz konkurencyjnością Twojej branży.

Cennik pozycjonowania stron

Dla niszowej i lokalnej firmy podstawowe działania SEO mogą być prowadzone w bardzo małej kwocie. W przypadku bardziej konkurencyjnej branży, cena za pozycjonowanie wynosi od ok. 1 000 zł do 3 000 zł netto miesięcznie. Powyżej 3 tys. zł oferujemy dedykowane rozwiązania z myślą o dużych serwisach i sklepach internetowych.

Decydując się na usługę pozycjonowania w naszej agencji, możesz wybrać jeden z dwóch głównych modeli rozliczenia – w zależności od Twoich celów biznesowych i preferencji modelu współpracy z nami.

Płatność za efekt

Przejrzysty model współpracy
Indywidualnie dopasowana opłata stała + opłata zmienna wyłącznie za efekty naszej pracy.

Budżetowanie kosztów

Otrzymujesz gwarancję, że pozycjonowanie nie będzie kosztować więcej niż wspólnie ustalona kwota.

Precyzyjny dobór fraz kluczowych

Dobieramy zestaw haseł na podstawie liczby miesięcznych wyszukiwań oraz analizy serwisów konkurencyjnych.

Monitoring codzienny efektów

Raportujemy i naliczamy wynagrodzenie tylko za dni, kiedy Twoja strona znajduje się w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.

Od czego zależy cena za pozycjonowanie?

Koszt pozycjonowania stron internetowych jest uzależniony m.in. od zakresu działań SEO, konkurencyjności branży oraz przyjętej strategii. Cena za usługę pozycjonowania zwykle wynosi od kilkuset złotych do kilku tysięcy netto miesięcznie.

Ceny i koszty pozycjonowania stron internetowych

W zależności od branży, celów czy innych składowych, wycena pozycjonowania wykonywana jest indywidualnie. Końcowe koszty SEO mogą się różnić, nawet jeśli dotyczą podobnego serwisu i tematyki.

Poniżej przykładowe cenniki dla usługi pozycjonowania stron internetowych w modelu płatności abonamentowej

Efekt 1 – Sklep internetowy z dywanami

Jeśli prowadzisz sklep w branży wyposażenia wnętrz, nasza oferta pozycjonowania uwzględni wszystkie kategorie produktów, jakie chcesz reklamować w założonym przez Ciebie budżecie.

Proponujemy zachowanie równowagi między słowami kluczowymi często wyszukiwanymi, ale ogólnymi („dywany nowoczesne”, „dywany sznurkowe”), oraz mniej popularnymi, za to konkretnymi („wykładziny dywanowe dla dzieci”, „tanie wykładziny PCV)”. Możesz mieć pewność, że nasze działania optymalnie wypromują Twoje produkty i zapewnią wartościowy ruch na stronie, przy utrzymaniu rozsądnych kosztów za pozycjonowanie. Samodzielnie ocenisz efekty biznesowe dla Twojej firmy. Pakiet nawet 50 fraz spełniających wszystkie powyższe warunki, w cenie uzależnionej od efektu, nie przekroczy kwoty 2500 zł netto.
Jeśli do opłaty za efekt dodamy stały, niski abonament, otwierają nam się dodatkowe korzyści, między innymi: dobranie dodatkowych fraz bez podnoszenia ceny, promowanie dodatkowego produktu bez podnoszenia ceny (jak np. nakładki na schody) czy obniżenie maksymalnej opłaty za usługę.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Efekt 2 – Sklep internetowy z produktami kosmetycznymi i zdrowotnymi

Wytwarzasz kosmetyki i produkty zdrowotne? Prowadzisz sklep internetowy i chcesz, aby pojawiał się w pierwszej 10 wyników wyszukiwania, po najbardziej konkurencyjnych hasłach? Naszym zadaniem jest przygotowanie strategii pozycjonowania, która pozwoli na wypromowanie fraz, na których Ci zależy, zwiększenie ruchu na stronie oraz sprowadzenie do sklepu klientów zainteresowanych Twoimi produktami.

Podczas doboru słów kluczowych, dzielimy Twoje produkty na dostępne w sklepie kategorie. Każda kategoria posiada hasła najbardziej konkurencyjne, frazy wspierające oraz te, które konkretnie opisują produkt. Pozwala nam to na skrócenie czasu, w którym zaobserwujesz efekty pozycjonowania, ponieważ frazy mniej konkurencyjne szybciej trafią do pierwszej 10, a dodatkowo są one fundamentem dla tych, na których najbardziej Ci zależy. Rozpoczynamy współpracę z pakietem np. 70 fraz, które proponujemy Ci w rozliczeniu za efekt oraz umawiamy się na budżet maksymalny 2 000 zł netto. Szybko przekonasz się, że im szerszy zestaw słów kluczowych, tym większy ruch na stronie, lepsza rozpoznawalność marki oraz rosnąca sprzedaż.Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Efekt 3 – Usługi z zakresu weryfikacji przedzakupowej i sprowadzania aut z USA/CANADY

Jeśli działasz w branży motoryzacyjnej, np. prowadzisz firmę, która oferuje weryfikację oraz sprowadzenie wymarzonego auta z terenu USA czy też Kanady, naszym zadaniem jest dobrać taki zestaw fraz, aby dotrzeć do klientów których marzeniem jest „amerykańska bryka”.

Proponujemy szeroki zestaw fraz, który praktycznie wyczerpuje wszystkie możliwe zapytania ze strony potencjalnych klientów.

Oprócz fraz najbardziej oczywistych takich jak „import aut z usa” dodamy też szeroki zestaw fraz doprecyzowanych takich jak „import samochodów z usa na zamówienie” czy też „import samochodów bezwypadkowych z usa”.

Całość zestaw wypracował bardzo solidne wzrosty ilości wejść na stronę co przełożyło się na liczne zamówienia już po 3 mc od startu współpracy.

W cenie 3000 zł ustaliliśmy zestaw 60 fraz.Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Efekt 4 – Księgarnia internetowa

Prowadzisz specjalistyczną księgarnię internetową? Zastanawiasz się, czy promocja serwisu jest w stanie przyczynić się do takiego wzrostu ruchu na stronie, by inwestycja zwracała się i dawała firmie dodatkowy przychód? Proponujemy promocję 21 wyrażeń w modelu rozliczeniowym za efekt. Po kilku tygodniach naszych działań pozycjonerskich, będzie można zauważyć wzrost zainteresowania i ruchu na stronie.

Po osiągnięciu pierwszych efektów zastanowimy się nad zwiększeniem liczby wyrażeń i rozpoczniemy pozycjonowanie w wyszukiwarce większej liczby produktów, cieszących się dużym zainteresowaniem klientów. Dzięki takiemu modelowi rozliczenia uda nam się uniknąć generowania dodatkowych kosztów – usługa pozycjonowania od samego początku będzie na siebie zarabiała a jej koszt to 1200 złIle kosztuje pozycjonowanie stron?

Efekt 5 – Firma szkoleniowa

Jeśli jesteś posiadaczem firmy zajmującej się szkoleniami online (np. BHP) i zależy Ci na pozyskaniu klientów z całej Polski, do których docierasz głównie przez internet i wyszukiwarkę Google.

Dobieramy dla Ciebie taki zestaw fraz, który umożliwi uzyskanie jak największej liczby zapytań. Doradzamy dokładnie sprecyzowane słowa kluczowe dotyczące Twojej branży, łączące się z wyrażeniem „przez internet” lub „online”. Aby osiągnąć jak najlepszy efekt, proponujemy Ci np. 22 frazy, w tym 6 dających największą liczbę wejść na stronę ze względu na ich popularność. Kolejne 7 fraz dotyczyć będzie bezpośrednio rodzajów kursów (przeciwpożarowe, dla pracowników, dla pracodawców, dla inżynierów). Celem jest dotarcie do grup, które poszukują specjalistycznych kursów. Wszystkie pozostałe słowa kluczowe są dobrane tak, aby rozpoznały je roboty wyszukiwarki i powiązały z konkretnymi kategoriami wyrażeń, co ma na celu pokonanie konkurencji. Zaproponujemy Ci wygodny model rozliczenia za efekt, a budżet nie przekroczy 950 zł.Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Efekt 6 – Projektowanie wnętrz

Zajmujesz się projektowaniem wnętrz i działasz na rynku lokalnym? Wykonujesz kompleksowe projekty, doradzasz w zakresie projektowania oraz funkcjonalnego zagospodarowania powierzchni mieszkalnych oraz użytkowych? Oferujesz projekty wnętrz m.in. domów, mieszkań, apartamentów, pomieszczeń użyteczności publicznej, pomieszczeń komercyjnych?

Naszym zadaniem jest dopasowanie słów kluczowych dokładnie do Twojej oferty. Dzięki temu usługa pozycjonowania będzie efektywna, a klienci po odwiedzeniu Twojej strony od razu znajdą to, czego szukają. W tym celu proponujemy działania pozycjonerskie na szeroki pakiet słów kluczowych, zawierających zarówno frazy ogólne, jak i bardzo precyzyjne frazy typu long tail, przy zachowaniu różnorodności cen za poszczególne hasła.Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Efekt 7 – Wyposażenie gastronomii

Cena za wszystkie frazy będzie płatna dopiero w momencie osiągnięcia pozycji w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Całość oferty pozycjonowania stanowi zestaw 14 słów kluczowych będących odzwierciedleniem zapytań kierowanych do wyszukiwarki, przez zainteresowanych usługą internautów. Taki pakiet wybranych haseł do pozycjonowania przyczynia się do uzyskania satysfakcjonujących wyników w sposób naturalny w niedługim czasie.

Pozycjonowanie nie będzie dla Ciebie wydatkiem, a inwestycją – szybko zauważysz większe zainteresowanie potencjalnych klientów świadczonymi przez Ciebie usługami, a cena całego pakietu w przypadku osiągnięcia prognozowanych efektów nie przekroczy 1650 zł netto.Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Efekt 8 – Sklep z produktami dla niemowląt

Jeśli prowadzisz sklep internetowy z produktami dla niemowląt, oznacza to, że działasz w branży, która odznacza się ogromną konkurencyjnością.

Przed Tobą stoją dwa wyzwania – wybić się na tle innych firm z branży parentingowej w wynikach wyszukiwania i prowadzić działania promocyjne, które stale będą uaktualniane, zgodnie ze zmieniającym się asortymentem Twojego sklepu. Oprócz głównych, ogólnych wyrażeń ujętych w ofercie, proponujemy również szereg tzw. fraz pomocniczych, dynamicznie dostosowywanych do aktualnej oferty sklepu, w tym frazy długiego ogona – bardziej precyzyjne, odpowiadające na konkretne zapytania użytkowników. Frazy te pełnią niezwykle ważną funkcję, ponieważ oprócz wspierania stałych działań pozycjonerskich, jako pierwsze zwiększają ruch w serwisie. Zaproponujemy Ci wygodny model rozliczenia za z niewielką opłatą stałą oraz opłatą zmienną uzależnioną od osiągniętego ruchu z gwarancją, że maksymalna kwota nie przekroczy 2500 zł.Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Efekt 9 – Kuchnie na wymiar

Popyt w branży nieruchomości wzrasta, rośnie również zapotrzebowanie na firmy meblarskie. Klienci szukają mebli tworzonych na wymiar, odpowiadających ich potrzebom i stylowi życia.

My także mamy dla Ciebie ofertę skrojoną na miarę – pozycjonowanie lokalne w oparciu o hybrydowy model rozliczeń.

Co to oznacza? Obok miesięcznego, stałego, abonamentu, część opłat zależy od efektu naszej pracy. Tak, płacisz tylko, jeśli Twoja strona znajdzie się w TOP10 wyników wyszukiwania.

Dobierzemy dla Ciebie rozbudowany zestaw różnych słów kluczowych oraz ogólnych wyrażeń w połączeniu z miastem, w którym prowadzisz działalność. Ruch na stronie powinien się zwiększyć, a co za tym idzie – powiększy się Twoja baza klientów.

Cena pakietu wynosi w całości 1500 zł. Z czego opłata za efekt wynosi 1000 zł natomiast kwota abonamentu to jedynie 500 zł.Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Płatność abonamentowa za pozycjonowanie


Niezmienność kosztów

Razem ustalamy, ile kosztują miesięczne działania SEO. Stałe koszty ułatwią ich zabudżetowanie i pozwolą Ci obliczyć zwrot z inwestycji.

Elastyczność w działaniu

W czasie trwania umowy masz możliwość modyfikacji pozycjonowanych fraz kluczowych, jeśli zajdzie taka potrzeba.


Planowanie działań

Stały koszt to możliwość zaplanowania działań pozycjonerskich i realizacji długoterminowej strategii reklamowej.


Precyzyjny dobór fraz kluczowych

Dobieramy zestaw haseł na podstawie liczby miesięcznych wyszukiwań oraz analizy serwisów konkurencyjnych.

W ramach procesu pozycjonowania otrzymujesz


Optymalizacja

  • Kompleksowa analiza SEO
  • Weryfikacja treści
  • Sprawdzenie kodu strony
  • Wdrożenie zmian pod kątem wytycznych dla Webmasterów
  • Dodanie lub zamiana contentu

Link building

  • Analiza profilu linkowego domeny
  • Ustalenie optymalnej strategii budowy sieci linków
  • Sukcesywne linkowanie domeny ze zdywersyfikowanych źródeł
  • Monitoring i bieżąca zmiana przyjętej strategii
  • Zdiagnozowanie oraz usuwanie ewentualnych filtrów (tworzenie Disavow)

Monitoring

  • Codzienny monitoring fraz kluczowych
  • Zainstalowanie Google Search Console
  • Codzienny monitoring ciągłości funkcjonowania strony
  • Bieżące informowanie o wszelkich przerwach w dostępie do witryny
  • Analiza zmian algorytmów wyszukiwarki

Raportowanie

  • Bieżący dostęp do monitoringu dla Klienta
  • Comiesięczne zestawienie pozycji wraz z kosztorysem
  • Instalacja Google Analytics
  • Stały kontakt Opiekuna SEO oraz Doradcy Klienta
  • Cykliczne informowanie o realizowanej strategii

Od czego zależy cena pozycjonowania stron?

W porównaniu z reklamą w innych mediach, czy też linkami sponsorowanymi, pozycjonowanie jest tańsze i ma zdecydowanie najlepszy współczynnik konwersji.

Skuteczne pozycjonowanie wymaga wielomiesięcznej pracy nad poszczególnymi elementami, które przyniosą efekt w postaci mocnych, stabilnych pozycji w dłuższej, wieloletniej perspektywie czasowej.

Pozycjonowanie stron internetowych, czyli SEO (Search Engine Optimization) polega na działaniach w dwóch obszarach:


1. On-Site - optymalizacja strony internetowej

  • analiza i kompleksowa optymalizacja treści,
  • dobór słów kluczowych,
  • dopasowanie nagłówków, meta tagów title oraz description,
  • optymalizacja struktury linków wewnętrznych serwisu oraz elementów kodu źródłowego,
  • działania z zakresu poprawnego dostępu robotów wyszukiwarek do strony.


2. Off-Site - działania poza stroną internetową

  • analiza działań konkurencji
  • analiza profilu linkowego Twojej domeny
  • pozyskiwanie linków do Twojej domeny (link building),
  • konfigurację narzędzi Google (Google Analytics, Google Search Console).

Sprawdź: https://www.grupatense.pl/cennik/

Oceń artykuł

rating-outline
rating-outline
rating-outline
rating-outline
rating-outline
Ocena: 0.00 Liczba głosów: 0

5 Podobnych Artykułów:

  1. TOP 15: Najlepsze filmy familijne na wieczór z rodziną
  2. Najlepsze filmy animowane wszech czasów - subiektywny ranking
  3. Kroki do perfekcyjnego pozycjonowania strony w Google: Przewodnik dla przedsiębiorców
  4. Oscar Isaac będzie głosem Jezusa Chrystusa w animowanym filmie o tematyce religijnej
  5. Opiekun - co sądzimy o nowym thrillerze z 2023 roku?
Autor Grzegorz Brzeziński
Grzegorz Brzeziński

Jestem Grzegorz i od dawna pasjonuje mnie sztuka filmowa. Na tym blogu znajdziecie recenzje najnowszych produkcji, analizy fabuł, a także ciekawostki z branży rozrywkowej. Dzielę się swoimi spostrzeżeniami na temat filmów różnych gatunków, od dramatów po komedie

Udostępnij post

Napisz komentarz

Polecane artykuły

Monitoring internetowy w służbie SEO Jak zarządzać reputacją online
PozycjonowanieMonitoring internetowy w służbie SEO Jak zarządzać reputacją online

W świecie online reputacja marki jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Zarządzanie reputacją online to nie tylko atut, ale konieczność dla utrzymania pozycji na rynku. Ten artykuł przybliża, jak skuteczne zarządzanie reputacją online może wspierać pozycjonowanie strony, podnosząc jej rangę w wynikach wyszukiwania i oczach użytkowników.

Monitoring internetowy w służbie SEO Jak zarządzać reputacją online
PozycjonowanieMonitoring internetowy w służbie SEO Jak zarządzać reputacją online

W świecie online reputacja marki jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Zarządzanie reputacją online to nie tylko atut, ale konieczność dla utrzymania pozycji na rynku. Ten artykuł przybliża, jak skuteczne zarządzanie reputacją online może wspierać pozycjonowanie strony, podnosząc jej rangę w wynikach wyszukiwania i oczach użytkowników.

Kroki do perfekcyjnego pozycjonowania strony w Google: Przewodnik dla przedsiębiorców
PozycjonowanieKroki do perfekcyjnego pozycjonowania strony w Google: Przewodnik dla przedsiębiorców

Zdobycie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania stało się obecnie nie tyle sztuką, co wręcz koniecznością dla każdego przedsiębiorcy. Jednakże droga do perfekcyjnego pozycjonowania strony w Google to dziś wyścig pełen przeszkód. Na szczęście w tym przewodniku poprowadzimy Cię przez kluczowe etapy, które pomogą Twojej witrynie zaistnieć na samym szczycie wyników organicznych. Zapnij więc pasy – ruszamy w podróż po świecie SEO, gdzie każdy krok może być decydujący w drodze na szczyt!

Kampanie Google Ads
PozycjonowanieKampanie Google Ads

Google Ads to system reklamowy, który wyświetla linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania Google oraz bannery i reklamy tekstowe na stronach sieci reklamowej Google, rozliczane na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) oraz CPM (ang. Cost Per Mille).