16mm
  • Aktualny numer
  • W powiększeniu
  • Szerokie ujęcie
  • Recenzje i nowości filmowe
  • Archiwum
    • Nr 49: LATA 00.
    • NR 48: ZWIERZĘTA
    • Nr 47: BIEDA
    • Nr 46: HOLLYWOOD
    • od grudnia 2020
      • Nr 45: SNY
      • Nr 44: BLISKOŚĆ
      • Nr 43: Bilans
    • kwiecień 2018 – obecnie
      • Nr 31: Śmieci
      • Nr 32: Dziewuchy
      • Nr 33: (Nie)widzialność
      • Nr 34: Zgrywa
      • Nr 35: Rodzina
      • Nr 36: Muzyka
      • Nr 37: Berlinale
      • Nr 38: Technologia
      • Nr 39: Edukacja
      • Nr 40: Zmęczenie
      • Nr 41: Metamorfoza
      • Nr 42: 2020
    • lipiec 2015 – marzec 2018
      • Nr 16: Polska animacja
      • Nr 17: Transnarodowość
      • Nr 18: Ojciec
      • Nr 19: Ucieczka
      • Nr 20: Cenzura
      • Nr 21: Seryjność
      • Nr 22: Szkoła
      • Nr 23: Izolacja
      • Nr 24: Manipulacje czasem
      • Nr 25: Nałóg
      • Nr 26: Przypadek
      • Nr 27: Powrót
      • Nr 28: Bunt
      • Nr 29: Pamięć
      • Nr 30: Berlinale
    • lipiec 2014 – czerwiec 2015
      • Nr 7: Moda
      • Nr 8: Guilty Pleasure
      • Nr 9: Świętości
      • Nr 10: Ciało
      • Nr 11: Mniejszości
      • Nr 12: Powrót
      • Nr 13: Wybuch
      • Nr 14: W drodze
      • Nr 15: Władza
    • grudzień 2013 – czerwiec 2014
      • Nr 1: Konsumpcjonizm
      • Nr 2: Baśnie
      • Nr 3: Pornografia
      • Nr 4: Nuda
      • Nr 5: Przemoc
      • Nr 6: Gra
    • grudzień 2012- listopad 2013
      • Nr 1: APOKALIPSA
      • Nr 2: JEDZENIE
    • W 16. rzędzie
  • O nas
    • Redakcja
    • Nasi autorzy
  • Dla autorów
  • 16 milimetrów podcast

Ranking oscarowy

Posted on 2 lutego 201520 lutego 2016 by administrator

ranking11

This entry was posted in Archiwum, od 12.2013 and tagged Birdman, boyhood, foxcatcher, gra tajemnic, grand budapest hotel, Interstellar, whiplash. Bookmark the permalink.

Post navigation

← Na marginesie
odc. 2 →

Partnerzy

Film UJ Klub dyskusyjny Kino pod baranami Stopklatka Magazyn kultury Ekrany Polska ma sens
czasopismo studenckie
© 16mm 2015. ALL RIGHTS RESERVED.