16mm
  • Aktualny numer
  • W powiększeniu
  • Szerokie ujęcie
  • Recenzje i nowości filmowe
  • Archiwum
    • Nr 49: LATA 00.
    • NR 48: ZWIERZĘTA
    • Nr 47: BIEDA
    • Nr 46: HOLLYWOOD
    • od grudnia 2020
      • Nr 45: SNY
      • Nr 44: BLISKOŚĆ
      • Nr 43: Bilans
    • kwiecień 2018 – obecnie
      • Nr 31: Śmieci
      • Nr 32: Dziewuchy
      • Nr 33: (Nie)widzialność
      • Nr 34: Zgrywa
      • Nr 35: Rodzina
      • Nr 36: Muzyka
      • Nr 37: Berlinale
      • Nr 38: Technologia
      • Nr 39: Edukacja
      • Nr 40: Zmęczenie
      • Nr 41: Metamorfoza
      • Nr 42: 2020
    • lipiec 2015 – marzec 2018
      • Nr 16: Polska animacja
      • Nr 17: Transnarodowość
      • Nr 18: Ojciec
      • Nr 19: Ucieczka
      • Nr 20: Cenzura
      • Nr 21: Seryjność
      • Nr 22: Szkoła
      • Nr 23: Izolacja
      • Nr 24: Manipulacje czasem
      • Nr 25: Nałóg
      • Nr 26: Przypadek
      • Nr 27: Powrót
      • Nr 28: Bunt
      • Nr 29: Pamięć
      • Nr 30: Berlinale
    • lipiec 2014 – czerwiec 2015
      • Nr 7: Moda
      • Nr 8: Guilty Pleasure
      • Nr 9: Świętości
      • Nr 10: Ciało
      • Nr 11: Mniejszości
      • Nr 12: Powrót
      • Nr 13: Wybuch
      • Nr 14: W drodze
      • Nr 15: Władza
    • grudzień 2013 – czerwiec 2014
      • Nr 1: Konsumpcjonizm
      • Nr 2: Baśnie
      • Nr 3: Pornografia
      • Nr 4: Nuda
      • Nr 5: Przemoc
      • Nr 6: Gra
    • grudzień 2012- listopad 2013
      • Nr 1: APOKALIPSA
      • Nr 2: JEDZENIE
    • W 16. rzędzie
  • O nas
    • Redakcja
    • Nasi autorzy
  • Dla autorów
  • 16 milimetrów podcast

Na marginesie

Posted on 13 maja 201420 lutego 2016 by administrator

1

autor: Łukasz Kolender

This entry was posted in Archiwum, Komiksy, Łukasz Kolender, od 12.2013 and tagged casanova po przejściach, fadin gigolo, John Turturro, woody allen. Bookmark the permalink.

Post navigation

← DEKADENCKIE I ZDEPRAWOWANE ŚWIATY PHILA MULLOYA
Ranking vol.5 →

Partnerzy

Film UJ Klub dyskusyjny Kino pod baranami Stopklatka Magazyn kultury Ekrany Polska ma sens
czasopismo studenckie
© 16mm 2015. ALL RIGHTS RESERVED.